pátek 4. dubna 2014

Než ocitneš se na dně

Ruka se ti třese, ty bídný hloupý červe,
nemám tolik času, strach tě tady serve,
rty se ti chvějí, dech se ti krátí, plíce bolí,
dej to sem, než praštím tě tou svou holí.
Chtěl si moc a chtěl si mě misí vést,
ale bojíš se války, spletitých cest,
uteč raději rychle někam mi z očí,
než tvá hlava v té hnusné břečce se smočí,
raději zavři už ta svá shnilá ústa,
než zbude z nich jen kostí krusta,
nemluv, nemysli, jen pouze existuj,
jen mé kouzelné maličkosti asistuj,
raději dříve než se ocitneš na dně,
velení nech na mně.

Sepsáno v rámci Duben měsíc drabble 2014 na téma Velení nech na mně.
Share:

2 komentáře:

  1. Jo to je povedené. Musí být těžké napsat něco, co má přesně daný počet slov. :)
    Jinak samozřejmě že affs platí ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Opravdu mě udivuješ, ty básničky jsou krásné, všechny, nějak se mi nechce psát ke každé zvlášť, neber si to jako urážku, já jsem prostě a jednoduše líná.
    Je zajímavé, jak zapadáš do témat, která jsou dána, jak, i když je tam skoro bych řekla to nejnevhodnější téma, vždy z něj uděláš něco, co si ráda přečtu a je to v mém vkusu. A jak vidím ten předchozí komentář, tak už vůbec nechápu, jak to děláš, že to je přesně tak, jak chtějí. Opravdu smekám a budu se těšit na další tvou tvorbu. Nemám-li snad říci mistrovská díla?

    OdpovědětVymazat