pondělí 2. června 2014

Slzy mé maličké

Mračí se, pláče, holčička,
nepomůže nikdo, šedá myšička,
co se děje, děvčátko moje,
co trápí srdéčko tvoje?

Ztracené iluze, spláchnuté sny,
rozedrané noci, sešité dny,
děsivá pravda, vábivé lži,
ti, co zůstávají, ti, co odešli?

Zlatíčko moje, pojď ke mně blíž,
třeba to zmizí, možná jen sníš,
není více vlka v lese, obludy v posteli,
není více čarodějnice, co vás rozdělí.

Ale ono to není citem, má milá?
Toužíš po moci, chybí ti síla,
chceš ovládat, hrát divadlo,
války končit, být jejich spínadlo?

Pletu se snad, princezničko?
Napověz mi, drahá, maličko,
co tě tak šíleně souží, mučí,
nebohý tvor více netuší!

Zradil přítel či snad tělo chřadne,
bolí na duši, poupátko vadne,
zmíráš či co se to děje,
kam tvé bytí na zemi spěje?

Nemohu pomoci, nedáš-li příčinu,
mám příliš nejasnou vidinu,
dej mi, lásko má, důvod,
ať najdu utrpení původ.

Prosím, mluv se mnou, drahá,
nevíš, jak moc se touha zdráhá,
pověz mi, nech se zlákat,
jen prosím přestaň plakat.
Share:

3 komentáře:

  1. Verča..
    happy-every-day.blog.cz

    Tak já se s těma svýma básněma můžu jít zahrabat :D Oproti těm tvým jsou nic :/ :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se líbí, jak píšeš básničky. Rýmy, mají děj...Ale nevím, co k nim už víc psát :D Snad jen, že mě tahle...Nevím, dojala mě, trochu vyděsila a musela jsem přemýšlet o té holčičce.
    Jako vždycky suprová práce a těším se na další :)
    - Eliza

    OdpovědětVymazat
  3. Díky moc, já měla ze to, že se mi tahle vůbec nepovedla, ale tak co po mně chtít někdy uprostřed hodiny fyziky a češtiny, že ano. :) Vážně díky moc, dámy. :)

    OdpovědětVymazat